Пазарска количка поръчахте: Вашите покупки 0 артикула на стойност 0.00 лв
Техника
Техника
Компоненти
Компоненти
Аксесоари
Аксесоари
Консумативи
Консумативи
Софтуер
Софтуер
Канцелария
Канцелария
Услуги
Услуги
  • Сервиз
  • Интернет
  • Абонамент
Други
Други
Плащане и доставка

ДОСТАВКА  И  ПЛАЩАНЕ  ЗА  ТЕРИТОРИЯТА  НА  БЪЛГАРИЯ  ЗА  ПОРЪЧКА  

НА  СТОЙНОСТ  НАД  250ЛВ,  ПОЛЗВАТЕ  БЕЗПЛАТНА  ДОСТАВКА  !!!

 

 

  • ПЛАЩАНЕ И ФАКТУРИРАНЕ

Цените на стоките и услугите са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото законодателство.

Цената и начинът на плащане са посочени във всяка поръчка.

Обикновено начините на плащане, които предлага Новотика 97 са: в брой, с карта, банков превод, или наложен платеж.

Или на изплащане с UniCredit Consumer Financing, TBI Bank и други.

Новотика 97 издава фактура или касов бон за всяко плащане по поръчка, чрез която клиентът си е купил стока и/или услуга.

Клиентът се съгласява да получи фактурата/касовия бон физически заедно със стоката, както и по електронен път на e-mail, посочен от клиента в акаунта му.

Ако клиентът желае фактура, е длъжен да предостави цялата необходима информация в съответствие с действащото законодателство.

В противен случай Новотика 97 издава Касов бон.

За правилното съставяне на фактура, клиентът е длъжен да актуализира данните в акаунта си.

Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в поръчката, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна.

Клиентът носи цялата отговорност за верността на предоставените данни.

Клиентът се съгласява да извърши плащане съгласно избрания от него начин и съгласно договореното при сключване на договора от разстояние и според условията между клиента и съответния доставчик на платежни услуги.

Клиентът се съгласява, че продавачът има право да изисква и приема авансово плащане за сключените с клиента договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка.

В случай, че Новотика 97 не получи плащане съгласно избрания от клиента начин, продавачът има право да счита поръчката за невалидна.

 

  • ДОСТАВКА

Продавачът доставя онлайн поръчаните стоки чрез куриерска фирма Еконт Експрес на посочен от клиента адрес, чрез собствени средства на посочен от клиента адрес (до входа на адреса или най-близкото място където е възможно да се паркира), на посочен от клиента офис на куриерската фирма или в магазина на Новотика 97 в зависимост от избора на клиента.

Продавачът извършва доставката на стоките само на територията на Република България.

Предлаганите стоки са съпроводени с необходимите документи и опаковка.

Времето за доставка обикновено е средно от 1 до 3 работни дни за стоки, налични в централен склад, 1 до 5 работни дни за стоки, налични във външен склад, до 20 работни дни, когато стоката е с доставка от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни.

В страницата на продавача се посочва очакван срок за доставка на конкретни стоки, който има приблизителен и ориентировъчен характер и който не отменя уговорения със сключване на договора от разстояние срок на доставка по предходното изречение.

Ако продуктът не може да бъде доставен, Новотика 97 се задължава да информира за това клиента.

Доставката на поръчки, съдържащи стоки на стойност над 250лв (с ДДС) е безплатна за клиента, ако стоките не са в промоция или клиента не ползва други намаления или отстъпки.

Като във всички случаи преди завършването на поръчката Новотика 97 ще посочи на сайта стойността на допълнителните разходи, които клиентът трябва да заплати (ако има такива).

Детайлите по отношение на доставката на стоките не представляват договорно задължение от страна на продавача за извършването на съответната доставка на конкретна дата.

Съответно клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай, че датата, на която е било обявено от продавача, че ще достави стоката не е спазена.

Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни.

Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване.

При доставка с куриер Еконт Експрес в деня на доставка ще получите SMS от куриера, че имате пратка за получаване.

Ако не бъдете намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо Вас, куриерът оставя стикер, че е идвал и координати, на които да се свържете с него.

Пратката се връща в офиса на куриера до поискване от Ваша страна.

Ако и на следващия ден не се свържете с нас или куриерската фирма, приемаме поръчката за анулирана.

Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера.

Новотика 97 или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят клиента по телефона или имейл, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.

Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за гаранция, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава).

Клиентът се съгласява, че удостоверяването за получената стока може да се извърши от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на клиента - страна по договора.

Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от продавача или куриера и, ако не отговаря на изискванията, да уведоми за това незабавно продавача.

Рискът от загуба или повреда на закупените продукти преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от Новотика 97 компания за куриерски услуги приеме стоките.

 

  • ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА

Собствеността на стоките ще бъде прехвърлена с предаването им на клиента, след извършване на плащането от негова страна.

Предаването на стоката ще се удостоверява с подписа на клиента на транспортния документ, предоставен от куриера.

 

Новотика 97 ООД

гр. Велико Търново

ул. Вела Благоева 15

Тел. 062/600816, 062/602133

www.novotika.bg

eshop.novotika@abv.bg