Пазарска количка поръчахте: Вашите покупки 0 артикула на стойност 0.00 лв
Техника
Техника
Компоненти
Компоненти
Аксесоари
Аксесоари
Консумативи
Консумативи
Софтуер
Софтуер
Канцелария
Канцелария
Услуги
Услуги
  • Сервиз
  • Интернет
  • Абонамент
Други
Други
Аксесоари
Осветителни
Лампа енергосп. E27 13W 2700k 65W (Osram 13W/827 DSTAR TWIST)

Лампа енергосп. E27 13W 2700k 65W (Osram 13W/827 DSTAR TWIST)

Лампа енергосп. E27 13W 2700k 65W (Osram 13W/827 DSTAR TWIST)
Лампа енергосп. E27 13W 2700k 65W (Osram 13W/827 DSTAR TWIST)
9.00 лв
Артикулен №: 11883
БЕЗПЛАТНА
ДОСТАВКА
При поръчки над 250 лв


9.00 лв   
Брой





Описание на Лампа енергосп. E27 13W 2700k 65W (Osram 13W/827 DSTAR TWIST)

artikul-HTML-description
Лампа енергосп. E27 13W 2700k 65W (Osram 13W/827 DSTAR TWIST)

Specification:

Как да разберем как ще свети лампата, която сме видели в магазина

На опаковката след информацията за мощността на лампата има изписан трицифрен код.
Първата цифра от този код указва индекса на цветопредаване - тя обикновено е 8, т. е. индексът на цветопредаване е от 80 до 89 %.
Това означава, че обектите, осветявани от нашата лампа, ще изглеждат много близко до вида си на естествено осветление.
Доскоро масово се произвеждаха луминесцентни лампи, които имаха нисък цветен индекс - 60-70 % - и обектите на светлината на такива лампи изглеждаха с убити цветове.
Най-високият индекс е 9 - над 90 % цветопредаване.
Голямото предимство - единственото - на ЛНС е, че техният индекс на цветопредаване е 100 %.
Вторите две цифри от кода върху опаковката определят цветната температура на лампата.
Например ако върху лампата е изписан код 827, това означава, че цветната температура на лампата е 2700 К, това е температура 2700 по абсолютната скала на Келвин.
Код 843 означава 4300 К цветна температура.
Каква е видимата разлика в излъчваната светлина между лампите с тези две цветни температури?
Колкото е по-ниска цветната температура, толкова по-"топла" е светлината.
Лампа с цветна температура 2700 К свети в жълто, а колкото по-висока е цветната температура, толкова по-"студено" свети лампата.
Лампите с нажежаема спирала светят с 2700 К, халогенните лампи - с 2900-3300 К.
Светлината на Слънцето е с температура 5500 К.
Произвеждат се луминесцентни лампи с широк диапазон цветни температури - от 2500 до няколко десетки хиляди келвина за лампи със специфично приложение.
Когато избираме лампа обикновено гледаме колко вата е, а не какъв светлинен поток излъчва.
Обаче точно светлинният поток е критерий за ефективността на лампата. 
Сравненията, базирани на мощността на крушките във ватове, вече не са показателни и могат да ви подведат.
На крушка с нажежаема спирала от 100 W съответства светлинен поток 1300-1400 lm, на 75 W - 920-970 lm, на 60 W - 700-750 lm, на 40 W - 410-430 lm, на 25 W - 220-230 lm.
Върху опаковката на всяка КЛЛ има отбелязан еквивалент, например:
8 W = 40 W, 11 W = 55 W, 15 W = 75 W, 20 W = 100 W и това е така тъкмо заради разликата в светлинните потоци.
На практика силата на светлината не е същата, както при обикновените крушки.
Купува се една идея по-мощна КЛЛ за достигане на същия ефект от обикновените крушки.
КЛЛ се различават и по форма - спираловидни, U-образни, крушовидни и др. Характерното за спираловидните е, че имат по-голяма излъчваща площ поради по-дългия и непрекъснат път на тръбичката в сравнение с U-образните и съответно са с по-голям интензитет на светлината.
Хубаво е да се знае, че КЛЛ загряват по-бавно и често пъти трябва да се изчака няколко секунди докато светнат и достигнат номиналната си мощност.
Произвеждат се специални КЛЛ, които стартират почти толкова бързо, колкото другите видове крушки.  Преди да изгорят обикновено започват да издават специфичен звук, наподобяващ жужене.
Ако искате да можете да регулирате силата на светенето, проверете за знак на опаковката, тъй като много от КЛЛ не работят със стандартните системи за регулиране на силата на осветлението.
Като информация за потребителя на енергоспестяващи крушки - ако иска по-силна светлина, осветителното тяло трябва да има отражател - не е задължително да е огледален, белият може да има ефективност до 95 %.

Ето няколко примера за съотношението лумен/ват на различни видове лампи: 
Лампа с нажежаема жичка 100W: 13-15 lm/W
Луминесцентна лампа 120 cm 36W: 69 lm/W
Енергоспестяваща лампа 24W: 60 lm/W
Халогенна лампа тип луничка: 20-30 lm/W
Натриева лампа ниско налягане 18-131W: 100-200 lm/W
Натриева лампа високо налягане 53W: 43 lm/W
Светодиоди 1W: 60-140 lm/W
Покажи целия текст


Запитване за продукт  Запитване за продукт   Гаранция  Гаранция   Плащане  Плащане   Доставка  Доставка
Въведете име *
Въведете e-mail *
Въведете телефон *
 Въведете кода *
 
Вашето запитване *
* Задължителни полета

Гаранция

  • ГАРАНЦИЯ

 

Стоките, които Новотика 97 предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, продуктите може да притежават и допълнителна Търговска гаранция.

Това ще бъде упоменато в описанието на продукта на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която ще присъстват и точните Условия за гаранцията.

Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.

Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.

Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Новотика 97 или директно от производителя.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период.

Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата отговорност за продукта при ползване на гаранция, при посочените от тях условия.

Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта.

При дефект в гаранционния период се обърнете към телефоните, посочени в гаранционната карта за консултация.

Обикновено дефектният продукт трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя и този център поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Детайлите по решаване на гаранционни казуси се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Новотика 97, се обслужват от Сервизния център на Новотика 97.

Стоките трябва да са с всички документи за покупка, гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема.

Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:

 

Прием в сервиз:

Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Новотика 97 лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: Велико Търново ул. Вела Благоева 15 за Новотика 97, за сметка на Новотика 97.

 

Установяване на дефект:

След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти.

Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.

 

Изпълнение на гаранцията:

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

 

Връщане на стоката към клиента:

След привеждането на продукта в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса по куриер.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на стоката в сервиза.

Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до предаване на продукта на потребителя.

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.

Гаранционните карти издадени от Новотика 97 може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.

В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефони: +359 62600816 +359 62602133 или на имейл адрес: eshop.novotika@abv в срок до 48 часа от получаването на стоката.

В случай, че клиентът не уведоми Новотика 97 за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита че такива са били предоставени от продавача.

Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи.

Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.

 

Новотика 97 ООД

гр. Велико Търново

ул. Вела Благоева 15

Тел. 062/600816, 062/602133

www.novotika.bg

eshop.novotika@abv.bg

Плащане

  • ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ. 

 

  • ЗА ПОРЪЧКА НАД 250 ЛЕВА ДОСТАВКАТА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗПЛАТНА - АКО КУРИЕРЪТ ВИ ПОИСКА ПАРИ ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НЯКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ЗАПЛАЩАЙТЕ ИСКАНАТА ОТ НЕГО СУМА ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, ТЪЙ КАТО ТЯ ВЕЧЕ Е ПЛАТЕНА!! 

 

  • Стоки с безплатна доставка за поръчки над 250 лева /не плащате нищо върху сумата на наложения платеж, не плащате нищо за приоритетния час на доставка, не плащате нищо за обявената стойност на пратката/.

Плащате единствено стойността на избраните от вас артикули от онлайн магазина eshop.novotika.bg.

  • Всички посочени в интернет сайт eshop.novotika.bg, цени на стоки са в български лева с включен ДДС.
  • Поръчки в онлайн магазина eshop.novotika.bg се приемат на сайта, на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.
  • Плащане на поръчките - с наложен платеж (поръчката се заплаща на куриера при получаване), с банкова карта (кредитна или дебитна) или в брой е магазина на фирмата.
  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Ако сте избрали начин на плащане Наложен платеж (куриер), получателят е длъжен да заплати цената на поръчката си на куриера при получаване /наложен платеж/.

При получаването е необходима лична карта!

  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.

При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас на момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.

При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.

  • За въпроси или оплаквания, моля, обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.  Ние с радост ще се отзовем!
  • След като поръчате стока(и) от онлайн магазин eshop.novotika.bg, Вие попълвате формуляра за доставка, като към сумата за стоката Ви, ако тя е по-малка от 250 лв се начислява и съответната сума за доставка. 

Доставка

ЗА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ,  ПОЛЗВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!.

 

  • Поръчки в онлайн магазина ни www.novotika.bg се приемат ДЕНОНОЩНО ЦЕЛОГОДИШНО.
  • Поръчки могат да се правят и на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.

 

  • Доставка на стоки се извършват само на територията на Република България.
  • Куриерските услуги се обслужват от Еконт, Спиди, ИнТаим или с куриер по ваш избор.
  • Поръчката може да бъде доставена „НА АДРЕС на получателя” или „ДО ПОИСКВАНЕ в офис на куриера”, в зависимост от Вашия избор.
  • Начислената куриерска услуга е по тарифи на Еконт (НА АДРЕС) на получателя – цената е около 5.5-8.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
  • Минималната куриерска услуга на Еконт е (ДО ПОИСКВАНЕ) в офис на куриера – цената е около 3.5-4.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)

 

  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Вие трябва да потвърдите вашите данни /име, фамилия, телефон, адрес/, вида на доставката „на адрес” или „до поискване”, артикулите от поръчката, общата им сума, стойността на куриерската услугата, сроковете за доставка, както и наличността на стоките от Вашата поръчка.
  • Не потвърдена поръчка от Вас /по каквито и да е причини/ не се изпраща !!!

 

  • Срокът на доставка е до 3 работни дни, считано от следващият ден на този, в който сте направили поръчката.
  • Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни, освен в случаите, когато куриерските фирми са обявили, че ще  обслужват клиенти и ще приемат поръчки.

 

  • Ако в направена поръчка има артикул, който не е наличен или количеството е недостатъчно, наш служител ще се свърже с Вас за доуточняване.
  • Не се приемат поръчки при неправилно попълнени данни от поръчващият.
  • Системата за обработка на поръчките и анализ на риска автоматично игнорира поръчките свързани с неяснота относно име и фамилия на получателя, телефон, адрес за доставка.

 

  • За Ваше улеснение можете да попълните името и фамилията на Ваш представител, който ще получи доставката вместо Вас на посочения адрес и ще извърши плащането, моля посочвайте телефона на лицето, което ще получи пратката!
  • Ако получателя откаже да получи пратката, отказът му се вписва в товарителницата или разносния лист и се подписва от получателя. Отказът на Получателя да подпише се удостоверява от служител на куриерската компания.

 

  • При получаване на пратката сте длъжен да заплати пълната цена /стойност на поръчката плюс куриерската услуга/.
  • При получаването на пратката е необходима личната Ви карта!

 

  • Всички пратки изпратени от www.novotika.bg са с опцията преглед на стоката и застраховка.
  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
  • При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас в момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
  • При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
  • За въпроси или оплаквания, моля обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.




Подобни продукти от Битови лампи