Кабел Internal eSata data cable M/M [Konig eSata cable M/M CMP-CI030]
Описание на Кабел Internal eSata data cable M/M [Konig eSata cable M/M CMP-CI030]
Запитване за продукт | Гаранция | Плащане | Доставка |
Гаранция
- ГАРАНЦИЯ
Стоките, които Новотика 97 предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, продуктите може да притежават и допълнителна Търговска гаранция.
Това ще бъде упоменато в описанието на продукта на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която ще присъстват и точните Условия за гаранцията.
Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.
Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.
Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Новотика 97 или директно от производителя.
Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период.
Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата отговорност за продукта при ползване на гаранция, при посочените от тях условия.
Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта.
При дефект в гаранционния период се обърнете към телефоните, посочени в гаранционната карта за консултация.
Обикновено дефектният продукт трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя и този център поема цялата отговорност за ремонта на продукта.
Детайлите по решаване на гаранционни казуси се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.
Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Новотика 97, се обслужват от Сервизния център на Новотика 97.
Стоките трябва да са с всички документи за покупка, гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема.
Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:
Прием в сервиз:
Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Новотика 97 лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: Велико Търново ул. Вела Благоева 15 за Новотика 97, за сметка на Новотика 97.
Установяване на дефект:
След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти.
Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.
Изпълнение на гаранцията:
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.
Връщане на стоката към клиента:
След привеждането на продукта в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса по куриер.
Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на стоката в сервиза.
Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до предаване на продукта на потребителя.
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.
Гаранционните карти издадени от Новотика 97 може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.
В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефони: +359 62600816 +359 62602133 или на имейл адрес: eshop.novotika@abv в срок до 48 часа от получаването на стоката.
В случай, че клиентът не уведоми Новотика 97 за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита че такива са били предоставени от продавача.
Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи.
Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.
Новотика 97 ООД
гр. Велико Търново
ул. Вела Благоева 15
Тел. 062/600816, 062/602133
eshop.novotika@abv.bg
Плащане
- ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ.
- ЗА ПОРЪЧКА НАД 250 ЛЕВА ДОСТАВКАТА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗПЛАТНА - АКО КУРИЕРЪТ ВИ ПОИСКА ПАРИ ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НЯКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ЗАПЛАЩАЙТЕ ИСКАНАТА ОТ НЕГО СУМА ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, ТЪЙ КАТО ТЯ ВЕЧЕ Е ПЛАТЕНА!!
- Стоки с безплатна доставка за поръчки над 250 лева /не плащате нищо върху сумата на наложения платеж, не плащате нищо за приоритетния час на доставка, не плащате нищо за обявената стойност на пратката/.
Плащате единствено стойността на избраните от вас артикули от онлайн магазина eshop.novotika.bg.
- Всички посочени в интернет сайт eshop.novotika.bg, цени на стоки са в български лева с включен ДДС.
- Поръчки в онлайн магазина eshop.novotika.bg се приемат на сайта, на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.
- Плащане на поръчките - с наложен платеж (поръчката се заплаща на куриера при получаване), с банкова карта (кредитна или дебитна) или в брой е магазина на фирмата.
- За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
- Ако сте избрали начин на плащане Наложен платеж (куриер), получателят е длъжен да заплати цената на поръчката си на куриера при получаване /наложен платеж/.
При получаването е необходима лична карта!
- Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас на момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
- За въпроси или оплаквания, моля, обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg. Ние с радост ще се отзовем!
- След като поръчате стока(и) от онлайн магазин eshop.novotika.bg, Вие попълвате формуляра за доставка, като към сумата за стоката Ви, ако тя е по-малка от 250 лв се начислява и съответната сума за доставка.
Доставка
ЗА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛЗВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!.
- Поръчки в онлайн магазина ни www.novotika.bg се приемат ДЕНОНОЩНО ЦЕЛОГОДИШНО.
- Поръчки могат да се правят и на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.
- Доставка на стоки се извършват само на територията на Република България.
- Куриерските услуги се обслужват от Еконт, Спиди, ИнТаим или с куриер по ваш избор.
- Поръчката може да бъде доставена „НА АДРЕС на получателя” или „ДО ПОИСКВАНЕ в офис на куриера”, в зависимост от Вашия избор.
- Начислената куриерска услуга е по тарифи на Еконт (НА АДРЕС) на получателя – цената е около 5.5-8.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
- Минималната куриерска услуга на Еконт е (ДО ПОИСКВАНЕ) в офис на куриера – цената е около 3.5-4.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
- За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
- Вие трябва да потвърдите вашите данни /име, фамилия, телефон, адрес/, вида на доставката „на адрес” или „до поискване”, артикулите от поръчката, общата им сума, стойността на куриерската услугата, сроковете за доставка, както и наличността на стоките от Вашата поръчка.
- Не потвърдена поръчка от Вас /по каквито и да е причини/ не се изпраща !!!
- Срокът на доставка е до 3 работни дни, считано от следващият ден на този, в който сте направили поръчката.
- Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни, освен в случаите, когато куриерските фирми са обявили, че ще обслужват клиенти и ще приемат поръчки.
- Ако в направена поръчка има артикул, който не е наличен или количеството е недостатъчно, наш служител ще се свърже с Вас за доуточняване.
- Не се приемат поръчки при неправилно попълнени данни от поръчващият.
- Системата за обработка на поръчките и анализ на риска автоматично игнорира поръчките свързани с неяснота относно име и фамилия на получателя, телефон, адрес за доставка.
- За Ваше улеснение можете да попълните името и фамилията на Ваш представител, който ще получи доставката вместо Вас на посочения адрес и ще извърши плащането, моля посочвайте телефона на лицето, което ще получи пратката!
- Ако получателя откаже да получи пратката, отказът му се вписва в товарителницата или разносния лист и се подписва от получателя. Отказът на Получателя да подпише се удостоверява от служител на куриерската компания.
- При получаване на пратката сте длъжен да заплати пълната цена /стойност на поръчката плюс куриерската услуга/.
- При получаването на пратката е необходима личната Ви карта!
- Всички пратки изпратени от www.novotika.bg са с опцията преглед на стоката и застраховка.
- Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
- При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас в момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
- При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
- За въпроси или оплаквания, моля обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.