Процесор Desktop CPU Soc. LGA 1150 Intel Core i5-4570 (SR14E)
Описание на Процесор Desktop CPU Soc. LGA 1150 Intel Core i5-4570 (SR14E)
General information
|
|
Type
|
CPU / Microprocessor
|
Market segment
|
Desktop
|
Family
|
Intel Core i5
|
Model number
|
i5-4570
|
CPU part numbers
|
· CM8064601464707 is an OEM/tray microprocessor · BX80646I54570 is a boxed processor with fan and heatsink (English version) · BXC80646I54570 is a boxed processor with fan and heatsink (Chinese version)
|
Frequency
|
3200 MHz
|
Maximum turbo frequency
|
3400 MHz (4 cores) 3500 MHz (3 cores) 3600 MHz (1 or 2 cores)
|
Bus speed
|
5 GT/s DMI
|
Clock multiplier
|
32
|
Package
|
1150-land Flip-Chip Land Grid Array
|
Socket
|
Socket 1150 / H3 / LGA1150
|
Size
|
1.48" x 1.48" / 3.75cm x 3.75cm
|
Introduction date
|
June 2, 2013 (launch) June 4, 2013 (announcement)
|
Price at introduction
|
$192 (OEM) $202 (box)
|
S-spec numbers
|
|
Part number ES/QS processors Production processors QE70 QEHD SR14E BX80646I54570 + BXC80646I54570 + CM8064601464707 + + Unknown +
|
|
Architecture / Microarchitecture
|
|
Microarchitecture
|
Haswell
|
Processor core
|
Haswell
|
Core stepping
|
C0 (QEHD, SR14E)
|
Manufacturing process
|
0.022 micron
|
Data width
|
64 bit
|
The number of CPU cores
|
4
|
The number of threads
|
4
|
Floating Point Unit
|
Integrated
|
Level 1 cache size
|
4 x 32 KB 8-way set associative instruction caches 4 x 32 KB 8-way set associative data caches
|
Level 2 cache size
|
4 x 256 KB 8-way set associative caches
|
Level 3 cache size
|
6 MB 12-way set associative shared cache
|
Physical memory
|
32 GB
|
Multiprocessing
|
Uniprocessor
|
Extensions and Technologies
|
· MMX instructions · SSE / Streaming SIMD Extensions · SSE2 / Streaming SIMD Extensions 2 · SSE3 / Streaming SIMD Extensions 3 · SSSE3 / Supplemental Streaming SIMD Extensions 3 · SSE4 / SSE4.1 + SSE4.2 / Streaming SIMD Extensions 4 · AES / Advanced Encryption Standard instructions · AVX / Advanced Vector Extensions · AVX2 / Advanced Vector Extensions 2.0 · BMI / BMI1 + BMI2 / Bit Manipulation instructions · F16C / 16-bit Floating-Point conversion instructions · FMA3 / 3-operand Fused Multiply-Add instructions · EM64T / Extended Memory 64 technology / Intel 64 · VT-x / Virtualization technology · VT-d / Virtualization for directed I/O · TBT 2.0 / Turbo Boost technology 2.0 · TSX / Transactional Synchronization Extensions
|
Security Features
|
· NX / XD / Execute disable bit · TXT / Trusted Execution technology · SMEP / Secure Mode Execution Protection
|
Low power features
|
· Enhanced SpeedStep technology
|
Integrated peripherals / components
|
|
Integrated graphics
|
GPU Type: HD 4600 Graphics tier: GT2 Microarchitecture: Gen 7.5 Execution units: 20 Base frequency (MHz): 350 Maximum frequency (MHz): 1150 The number of supported displays: 3
|
Memory controller
|
The number of controllers: 1 Memory channels (per controller): 2 Memory channels (total): 2 Supported memory: DDR3-1333, DDR3-1600 Maximum memory bandwidth (GB/s): 25.6
|
Other peripherals
|
· Direct Media Interface 2.0 · PCI Express 3.0 interface
|
Electrical / Thermal parameters
|
|
Maximum operating temperature
|
72.72°C
|
Thermal Design Power
|
84 Watt
|
Notes on Intel Core i5-4570
|
|
· TSX instructions are supported for software development only. Due to internal defect, their usage may result in unpredictable system behavior · The processor has the following security, data protection and/or software features: Intel Secure Key, vPro technology, Identity Protection technology, OS Guard and Anti-Theft technology. · The CPU is compatible with DirectX 11.2, OpenGL 4.3 and OpenCL 1.2 APIs. · The graphics unit has the following software features enabled: Intel Wireless Display, Quick Sync Video, Clear Video HD technology, InTru 3D technology and Insider
|
Запитване за продукт | Гаранция | Плащане | Доставка |
Гаранция
- ГАРАНЦИЯ
Стоките, които Новотика 97 предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, продуктите може да притежават и допълнителна Търговска гаранция.
Това ще бъде упоменато в описанието на продукта на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която ще присъстват и точните Условия за гаранцията.
Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.
Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.
Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Новотика 97 или директно от производителя.
Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период.
Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата отговорност за продукта при ползване на гаранция, при посочените от тях условия.
Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта.
При дефект в гаранционния период се обърнете към телефоните, посочени в гаранционната карта за консултация.
Обикновено дефектният продукт трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя и този център поема цялата отговорност за ремонта на продукта.
Детайлите по решаване на гаранционни казуси се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.
Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Новотика 97, се обслужват от Сервизния център на Новотика 97.
Стоките трябва да са с всички документи за покупка, гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема.
Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:
Прием в сервиз:
Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Новотика 97 лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: Велико Търново ул. Вела Благоева 15 за Новотика 97, за сметка на Новотика 97.
Установяване на дефект:
След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти.
Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.
Изпълнение на гаранцията:
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.
Връщане на стоката към клиента:
След привеждането на продукта в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса по куриер.
Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на стоката в сервиза.
Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до предаване на продукта на потребителя.
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.
Гаранционните карти издадени от Новотика 97 може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.
В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефони: +359 62600816 +359 62602133 или на имейл адрес: eshop.novotika@abv в срок до 48 часа от получаването на стоката.
В случай, че клиентът не уведоми Новотика 97 за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита че такива са били предоставени от продавача.
Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи.
Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.
Новотика 97 ООД
гр. Велико Търново
ул. Вела Благоева 15
Тел. 062/600816, 062/602133
eshop.novotika@abv.bg
Плащане
- ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ.
- ЗА ПОРЪЧКА НАД 250 ЛЕВА ДОСТАВКАТА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗПЛАТНА - АКО КУРИЕРЪТ ВИ ПОИСКА ПАРИ ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НЯКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ЗАПЛАЩАЙТЕ ИСКАНАТА ОТ НЕГО СУМА ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, ТЪЙ КАТО ТЯ ВЕЧЕ Е ПЛАТЕНА!!
- Стоки с безплатна доставка за поръчки над 250 лева /не плащате нищо върху сумата на наложения платеж, не плащате нищо за приоритетния час на доставка, не плащате нищо за обявената стойност на пратката/.
Плащате единствено стойността на избраните от вас артикули от онлайн магазина eshop.novotika.bg.
- Всички посочени в интернет сайт eshop.novotika.bg, цени на стоки са в български лева с включен ДДС.
- Поръчки в онлайн магазина eshop.novotika.bg се приемат на сайта, на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.
- Плащане на поръчките - с наложен платеж (поръчката се заплаща на куриера при получаване), с банкова карта (кредитна или дебитна) или в брой е магазина на фирмата.
- За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
- Ако сте избрали начин на плащане Наложен платеж (куриер), получателят е длъжен да заплати цената на поръчката си на куриера при получаване /наложен платеж/.
При получаването е необходима лична карта!
- Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас на момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
- За въпроси или оплаквания, моля, обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg. Ние с радост ще се отзовем!
- След като поръчате стока(и) от онлайн магазин eshop.novotika.bg, Вие попълвате формуляра за доставка, като към сумата за стоката Ви, ако тя е по-малка от 250 лв се начислява и съответната сума за доставка.
Доставка
ЗА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛЗВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!.
- Поръчки в онлайн магазина ни www.novotika.bg се приемат ДЕНОНОЩНО ЦЕЛОГОДИШНО.
- Поръчки могат да се правят и на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.
- Доставка на стоки се извършват само на територията на Република България.
- Куриерските услуги се обслужват от Еконт, Спиди, ИнТаим или с куриер по ваш избор.
- Поръчката може да бъде доставена „НА АДРЕС на получателя” или „ДО ПОИСКВАНЕ в офис на куриера”, в зависимост от Вашия избор.
- Начислената куриерска услуга е по тарифи на Еконт (НА АДРЕС) на получателя – цената е около 5.5-8.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
- Минималната куриерска услуга на Еконт е (ДО ПОИСКВАНЕ) в офис на куриера – цената е около 3.5-4.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
- За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
- Вие трябва да потвърдите вашите данни /име, фамилия, телефон, адрес/, вида на доставката „на адрес” или „до поискване”, артикулите от поръчката, общата им сума, стойността на куриерската услугата, сроковете за доставка, както и наличността на стоките от Вашата поръчка.
- Не потвърдена поръчка от Вас /по каквито и да е причини/ не се изпраща !!!
- Срокът на доставка е до 3 работни дни, считано от следващият ден на този, в който сте направили поръчката.
- Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни, освен в случаите, когато куриерските фирми са обявили, че ще обслужват клиенти и ще приемат поръчки.
- Ако в направена поръчка има артикул, който не е наличен или количеството е недостатъчно, наш служител ще се свърже с Вас за доуточняване.
- Не се приемат поръчки при неправилно попълнени данни от поръчващият.
- Системата за обработка на поръчките и анализ на риска автоматично игнорира поръчките свързани с неяснота относно име и фамилия на получателя, телефон, адрес за доставка.
- За Ваше улеснение можете да попълните името и фамилията на Ваш представител, който ще получи доставката вместо Вас на посочения адрес и ще извърши плащането, моля посочвайте телефона на лицето, което ще получи пратката!
- Ако получателя откаже да получи пратката, отказът му се вписва в товарителницата или разносния лист и се подписва от получателя. Отказът на Получателя да подпише се удостоверява от служител на куриерската компания.
- При получаване на пратката сте длъжен да заплати пълната цена /стойност на поръчката плюс куриерската услуга/.
- При получаването на пратката е необходима личната Ви карта!
- Всички пратки изпратени от www.novotika.bg са с опцията преглед на стоката и застраховка.
- Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
- При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас в момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
- При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
- За въпроси или оплаквания, моля обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.