Пазарска количка поръчахте: Вашите покупки 0 артикула на стойност 0.00 лв
Техника
Техника
Компоненти
Компоненти
Аксесоари
Аксесоари
Консумативи
Консумативи
Софтуер
Софтуер
Канцелария
Канцелария
Услуги
Услуги
  • Сервиз
  • Интернет
  • Абонамент
Други
Други
Техника
Части за лаптоп
Инвертор за Laptop FS Amilo D6800 D7800 D8800 D-P4 (19.21030.E91)

Инвертор за Laptop FS Amilo D6800 D7800 D8800 D-P4 (19.21030.E91)

Инвертор за Laptop FS Amilo D6800 D7800 D8800 D-P4 (19.21030.E91)
Инвертор за Laptop FS Amilo D6800 D7800 D8800 D-P4 (19.21030.E91)
18.00 лв
Артикулен №: 15058
БЕЗПЛАТНА
ДОСТАВКА
При поръчки над 250 лв


18.00 лв   
Брой





Описание на Инвертор за Laptop FS Amilo D6800 D7800 D8800 D-P4 (19.21030.E91)

artikul-HTML-description
Инвертор за Laptop FS Amilo D6800 D7800 D8800 D-P4 (19.21030.E91)

Specifications:

Description: - LCD Inverter
Condition: - Втора ръка без забележки
Connector: - 24-pin
Size (mm): - 116 x 9
Warranty: - 3 Month (s)
Package: - 1 x LCD Inverter Board

Part Numbers:
19.21030.032, 19.21030.D51, 19.21030.E91, 19.21030.E92, 19.21030.F12, 19.21030.H23, 19.21030.I11,
19.21030.I21, 19.21030.I71, 19.21030.K51, 19.21063.002, 19.21063.004, 19.21064.001, 19. A30V1.101,
19. A36V1.001, 19. A36V1.002, 19. T30V1.201, 48. V0712.021 V071, 82103659, CP159939-01, CP159939-02,
E88657, IV09115/T, IV09117/T, NA19025-C201,
PLP-IV09117T/A4, PLP-IV09117T/A8, PLP-IV09117T/D1, T62I194.00,
T62I194.01, T62I194.02, T62I194.06, T62I194.09, T62I194.12, TWS-458-026

Compatible Models:
Acer Travelmate 240 Series:
242LC, 242LCi, 242LM, 242LMi, 242X, 242XC, 242XM, 242XVi, 243LC, 243X, 243Xi, 244LC, 244LCi, 244X
Acer Travelmate 250 Series: 250LC, 250LCi
Acer Travelmate 2000 Series:
2001LC, 2001LCi, 2001X, 2001XC, 2002LCi, 2002LMi, 2003LC, 2003LMi
Acer Travelmate 2100 Series:
2100, 2101WLC, 2101WLM, 2101 WLMi, 2103WLC, 2103 3610wlci, 2103 WLMi
Acer Travelmate 2400 Series
Acer Travelmate 2500 Series:
2501LM, 2500Lci, 2501Lmi, 2501LC
Acer Travelmate 2600 Series:
2601WLC, 2601 1414wlci, 2601 WLMi, 2602 WLMi
Acer Travelmate 610 Series:
611TXV, 612TXV, 613TXV
Acer Travelmate 620 Series
Acer Travelmate 630 Series
Acer Travelmate C100 Series
Acer Aspire 1360 Series:
1360, 1362LMi, 1362 WLMi, 1363 WLMi, 1362XC, 1362LC, 1362LCi, 1362WLC, 1362 1680wlci
Acer Aspire 1440 Series
Acer Aspire 1500 Series:
1500, 1501LCi, 1501LMi
Acer Aspire 1520 Series:
1520, 1522LC, 1522LMi, 1522 WLMi, 1524 WLMi
Acer Aspire 1600 Series:
1660, 1661, 1661WLC, 1661 1414wlci, 1661 FWLCi, 1661WLM, 1662WLC, 1662WLM, 1663 WLMi, 1664 WLMi
Gateway M500 Series
AOPEN 1588
Fujitsu LifeBook Serie N: N3010
Fujitsu LifeBook Serie S
Fujitsu Siemens Amilo Serie
D6800, D6820, D6830, D7800, D7820, D8800, D8820, DP2000, DP2400, M7400, FH2, D-P4
Покажи целия текст


Запитване за продукт  Запитване за продукт   Гаранция  Гаранция   Плащане  Плащане   Доставка  Доставка
Въведете име *
Въведете e-mail *
Въведете телефон *
 Въведете кода *
 
Вашето запитване *
* Задължителни полета

Гаранция

  • ГАРАНЦИЯ

 

Стоките, които Новотика 97 предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, продуктите може да притежават и допълнителна Търговска гаранция.

Това ще бъде упоменато в описанието на продукта на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която ще присъстват и точните Условия за гаранцията.

Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.

Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.

Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Новотика 97 или директно от производителя.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период.

Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата отговорност за продукта при ползване на гаранция, при посочените от тях условия.

Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта.

При дефект в гаранционния период се обърнете към телефоните, посочени в гаранционната карта за консултация.

Обикновено дефектният продукт трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя и този център поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Детайлите по решаване на гаранционни казуси се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Новотика 97, се обслужват от Сервизния център на Новотика 97.

Стоките трябва да са с всички документи за покупка, гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема.

Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:

 

Прием в сервиз:

Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Новотика 97 лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: Велико Търново ул. Вела Благоева 15 за Новотика 97, за сметка на Новотика 97.

 

Установяване на дефект:

След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти.

Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.

 

Изпълнение на гаранцията:

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

 

Връщане на стоката към клиента:

След привеждането на продукта в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса по куриер.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на стоката в сервиза.

Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до предаване на продукта на потребителя.

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.

Гаранционните карти издадени от Новотика 97 може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.

В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефони: +359 62600816 +359 62602133 или на имейл адрес: eshop.novotika@abv в срок до 48 часа от получаването на стоката.

В случай, че клиентът не уведоми Новотика 97 за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита че такива са били предоставени от продавача.

Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи.

Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.

 

Новотика 97 ООД

гр. Велико Търново

ул. Вела Благоева 15

Тел. 062/600816, 062/602133

www.novotika.bg

eshop.novotika@abv.bg

Плащане

  • ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ. 

 

  • ЗА ПОРЪЧКА НАД 250 ЛЕВА ДОСТАВКАТА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗПЛАТНА - АКО КУРИЕРЪТ ВИ ПОИСКА ПАРИ ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НЯКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ЗАПЛАЩАЙТЕ ИСКАНАТА ОТ НЕГО СУМА ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, ТЪЙ КАТО ТЯ ВЕЧЕ Е ПЛАТЕНА!! 

 

  • Стоки с безплатна доставка за поръчки над 250 лева /не плащате нищо върху сумата на наложения платеж, не плащате нищо за приоритетния час на доставка, не плащате нищо за обявената стойност на пратката/.

Плащате единствено стойността на избраните от вас артикули от онлайн магазина eshop.novotika.bg.

  • Всички посочени в интернет сайт eshop.novotika.bg, цени на стоки са в български лева с включен ДДС.
  • Поръчки в онлайн магазина eshop.novotika.bg се приемат на сайта, на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.
  • Плащане на поръчките - с наложен платеж (поръчката се заплаща на куриера при получаване), с банкова карта (кредитна или дебитна) или в брой е магазина на фирмата.
  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Ако сте избрали начин на плащане Наложен платеж (куриер), получателят е длъжен да заплати цената на поръчката си на куриера при получаване /наложен платеж/.

При получаването е необходима лична карта!

  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.

При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас на момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.

При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.

  • За въпроси или оплаквания, моля, обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.  Ние с радост ще се отзовем!
  • След като поръчате стока(и) от онлайн магазин eshop.novotika.bg, Вие попълвате формуляра за доставка, като към сумата за стоката Ви, ако тя е по-малка от 250 лв се начислява и съответната сума за доставка. 

Доставка

ЗА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ,  ПОЛЗВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!.

 

  • Поръчки в онлайн магазина ни www.novotika.bg се приемат ДЕНОНОЩНО ЦЕЛОГОДИШНО.
  • Поръчки могат да се правят и на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.

 

  • Доставка на стоки се извършват само на територията на Република България.
  • Куриерските услуги се обслужват от Еконт, Спиди, ИнТаим или с куриер по ваш избор.
  • Поръчката може да бъде доставена „НА АДРЕС на получателя” или „ДО ПОИСКВАНЕ в офис на куриера”, в зависимост от Вашия избор.
  • Начислената куриерска услуга е по тарифи на Еконт (НА АДРЕС) на получателя – цената е около 5.5-8.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
  • Минималната куриерска услуга на Еконт е (ДО ПОИСКВАНЕ) в офис на куриера – цената е около 3.5-4.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)

 

  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Вие трябва да потвърдите вашите данни /име, фамилия, телефон, адрес/, вида на доставката „на адрес” или „до поискване”, артикулите от поръчката, общата им сума, стойността на куриерската услугата, сроковете за доставка, както и наличността на стоките от Вашата поръчка.
  • Не потвърдена поръчка от Вас /по каквито и да е причини/ не се изпраща !!!

 

  • Срокът на доставка е до 3 работни дни, считано от следващият ден на този, в който сте направили поръчката.
  • Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни, освен в случаите, когато куриерските фирми са обявили, че ще  обслужват клиенти и ще приемат поръчки.

 

  • Ако в направена поръчка има артикул, който не е наличен или количеството е недостатъчно, наш служител ще се свърже с Вас за доуточняване.
  • Не се приемат поръчки при неправилно попълнени данни от поръчващият.
  • Системата за обработка на поръчките и анализ на риска автоматично игнорира поръчките свързани с неяснота относно име и фамилия на получателя, телефон, адрес за доставка.

 

  • За Ваше улеснение можете да попълните името и фамилията на Ваш представител, който ще получи доставката вместо Вас на посочения адрес и ще извърши плащането, моля посочвайте телефона на лицето, което ще получи пратката!
  • Ако получателя откаже да получи пратката, отказът му се вписва в товарителницата или разносния лист и се подписва от получателя. Отказът на Получателя да подпише се удостоверява от служител на куриерската компания.

 

  • При получаване на пратката сте длъжен да заплати пълната цена /стойност на поръчката плюс куриерската услуга/.
  • При получаването на пратката е необходима личната Ви карта!

 

  • Всички пратки изпратени от www.novotika.bg са с опцията преглед на стоката и застраховка.
  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
  • При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас в момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
  • При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
  • За въпроси или оплаквания, моля обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.




Подобни продукти от Инвертор LCD Screen