Пазарска количка поръчахте: Вашите покупки 0 артикула на стойност 0.00 лв
Техника
Техника
Компоненти
Компоненти
Аксесоари
Аксесоари
Консумативи
Консумативи
Софтуер
Софтуер
Канцелария
Канцелария
Услуги
Услуги
  • Сервиз
  • Интернет
  • Абонамент
Други
Други
Техника
Монитори
PHILIPS 20'' LCD 206V3LAB 1600x900 V170,H160 16:9 5ms 250cd/m2 10M:1

PHILIPS 20'' LCD 206V3LAB 1600x900 V170,H160 16:9 5ms 250cd/m2 10M:1

PHILIPS 20'' LCD 206V3LAB 1600x900 V170,H160 16:9 5ms 250cd/m2 10M:1
PHILIPS 20'' LCD 206V3LAB 1600x900 V170,H160 16:9 5ms 250cd/m2 10M:1
219.00 лв
Артикулен №: 9998
БЕЗПЛАТНА
ДОСТАВКА
При поръчки над 250 лв


219.00 лв   
Брой





Описание на PHILIPS 20'' LCD 206V3LAB 1600x900 V170,H160 16:9 5ms 250cd/m2 10M:1

artikul-HTML-description
PHILIPS 20'' LCD 206V3LAB 1600x900 V170,H160 16:9 5ms 250cd/m2 10M:1

Philips 206V3LAB
LED monitor

Picture/Display
•LCD panel type: TFT-LCD
•Backlight type: W-LED system
•Panel Size: 20 inch / 50.8 cm
•Aspect ratio: 16:9
•Pixel pitch: 0.277x 0.277 mm
•Brightness: 250 cd/mІ
•SmartContrast: 10,000,000:1
•Contrast ratio (typical): 1000:1
•Response time (typical): 5 ms
•Optimum resolution: 1600 x 900 @ 60 Hz
•Viewing angle: 170є (H) / 160є (V), @ C/R > 10
•Display colors: 16.7 M
•Scanning Frequency: 30 -83 kHz (H) / 56 -75 Hz (V)
•sRGB
•Effective viewing area: 462.8 (H) x 272.0 (V)

Connectivity
•Signal Input: VGA (Analog ), DVI-D (digital, HDCP)
•Sync Input: Separate Sync, Sync on Green
•Audio In/Out: PC audio-in

Convenience
•Built-in Audio: 1.5Wx2
•User convenience: Auto, Volume, Brightness, Menu,

Power On/Off
•OSD Languages: English, French, German, Spanish, Italian, Russian, Simplified Chinese, Portuguese, Turkish
•Other convenience: Kensington lock
•Plug & Play Compatibility: DDC/CI, Windows 7, Mac OS X, sRGB

Stand
•Tilt: -5/+20 degree

Power
•On mode: 18.04 W (EnergyStar 5.0 test method)
•Standby mode: 0.5 W
•Off mode: 0.5 W
•Power LED indicator: Operation - White, Standby mode- White (blinking)
•Power supply: Built-in, 100-240VAC, 50/60Hz

Dimensions
•Product with stand (mm): 496 x 377 x 204 mm
•Product without stand (mm): 496 x 313 x 44 mm
•Packaging in mm (WxHxD): 565 x 380 x 103 mm

Weight
•Product with stand (kg): 2.56 kg
•Product without stand (kg): 2.26 kg
•Product with packaging (kg): 3.60 kg

Operating conditions
•Temperature range (operation): 0°C to 40°C °C
•Temperature Range (storage): -20°C to 60°C °C
•Relative humidity: 20%-80 %
•MTBF: 30,000 hour(s)

Sustainability
•Environmental and energy: EPEAT Silver, RoHS, EnergyStar 5.0, Lead-free, Mercury Free
•Recyclable packaging material: 100 %Compliance and standards
•Regulatory Approvals: BSMI, CE Mark, SEMKO, GOST, TUV/GS, TUV Ergo, UL/cUL, FCC Class B, PSB, SASO, WEEE

Cabinet
•Color: Black
•Finish: Glossy (front bezel) /Texture (rear cover)
Покажи целия текст


Запитване за продукт  Запитване за продукт   Гаранция  Гаранция   Плащане  Плащане   Доставка  Доставка
Въведете име *
Въведете e-mail *
Въведете телефон *
 Въведете кода *
 
Вашето запитване *
* Задължителни полета

Гаранция

  • ГАРАНЦИЯ

 

Стоките, които Новотика 97 предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, продуктите може да притежават и допълнителна Търговска гаранция.

Това ще бъде упоменато в описанието на продукта на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която ще присъстват и точните Условия за гаранцията.

Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.

Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.

Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Новотика 97 или директно от производителя.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период.

Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата отговорност за продукта при ползване на гаранция, при посочените от тях условия.

Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта.

При дефект в гаранционния период се обърнете към телефоните, посочени в гаранционната карта за консултация.

Обикновено дефектният продукт трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя и този център поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Детайлите по решаване на гаранционни казуси се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Новотика 97, се обслужват от Сервизния център на Новотика 97.

Стоките трябва да са с всички документи за покупка, гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема.

Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:

 

Прием в сервиз:

Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Новотика 97 лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: Велико Търново ул. Вела Благоева 15 за Новотика 97, за сметка на Новотика 97.

 

Установяване на дефект:

След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти.

Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.

 

Изпълнение на гаранцията:

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

 

Връщане на стоката към клиента:

След привеждането на продукта в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса по куриер.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на стоката в сервиза.

Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до предаване на продукта на потребителя.

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.

Гаранционните карти издадени от Новотика 97 може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.

В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефони: +359 62600816 +359 62602133 или на имейл адрес: eshop.novotika@abv в срок до 48 часа от получаването на стоката.

В случай, че клиентът не уведоми Новотика 97 за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита че такива са били предоставени от продавача.

Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи.

Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.

 

Новотика 97 ООД

гр. Велико Търново

ул. Вела Благоева 15

Тел. 062/600816, 062/602133

www.novotika.bg

eshop.novotika@abv.bg

Плащане

  • ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ. 

 

  • ЗА ПОРЪЧКА НАД 250 ЛЕВА ДОСТАВКАТА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗПЛАТНА - АКО КУРИЕРЪТ ВИ ПОИСКА ПАРИ ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НЯКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ЗАПЛАЩАЙТЕ ИСКАНАТА ОТ НЕГО СУМА ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, ТЪЙ КАТО ТЯ ВЕЧЕ Е ПЛАТЕНА!! 

 

  • Стоки с безплатна доставка за поръчки над 250 лева /не плащате нищо върху сумата на наложения платеж, не плащате нищо за приоритетния час на доставка, не плащате нищо за обявената стойност на пратката/.

Плащате единствено стойността на избраните от вас артикули от онлайн магазина eshop.novotika.bg.

  • Всички посочени в интернет сайт eshop.novotika.bg, цени на стоки са в български лева с включен ДДС.
  • Поръчки в онлайн магазина eshop.novotika.bg се приемат на сайта, на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.
  • Плащане на поръчките - с наложен платеж (поръчката се заплаща на куриера при получаване), с банкова карта (кредитна или дебитна) или в брой е магазина на фирмата.
  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Ако сте избрали начин на плащане Наложен платеж (куриер), получателят е длъжен да заплати цената на поръчката си на куриера при получаване /наложен платеж/.

При получаването е необходима лична карта!

  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.

При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас на момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.

При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.

  • За въпроси или оплаквания, моля, обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.  Ние с радост ще се отзовем!
  • След като поръчате стока(и) от онлайн магазин eshop.novotika.bg, Вие попълвате формуляра за доставка, като към сумата за стоката Ви, ако тя е по-малка от 250 лв се начислява и съответната сума за доставка. 

Доставка

ЗА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ,  ПОЛЗВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!.

 

  • Поръчки в онлайн магазина ни www.novotika.bg се приемат ДЕНОНОЩНО ЦЕЛОГОДИШНО.
  • Поръчки могат да се правят и на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.

 

  • Доставка на стоки се извършват само на територията на Република България.
  • Куриерските услуги се обслужват от Еконт, Спиди, ИнТаим или с куриер по ваш избор.
  • Поръчката може да бъде доставена „НА АДРЕС на получателя” или „ДО ПОИСКВАНЕ в офис на куриера”, в зависимост от Вашия избор.
  • Начислената куриерска услуга е по тарифи на Еконт (НА АДРЕС) на получателя – цената е около 5.5-8.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
  • Минималната куриерска услуга на Еконт е (ДО ПОИСКВАНЕ) в офис на куриера – цената е около 3.5-4.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)

 

  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Вие трябва да потвърдите вашите данни /име, фамилия, телефон, адрес/, вида на доставката „на адрес” или „до поискване”, артикулите от поръчката, общата им сума, стойността на куриерската услугата, сроковете за доставка, както и наличността на стоките от Вашата поръчка.
  • Не потвърдена поръчка от Вас /по каквито и да е причини/ не се изпраща !!!

 

  • Срокът на доставка е до 3 работни дни, считано от следващият ден на този, в който сте направили поръчката.
  • Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни, освен в случаите, когато куриерските фирми са обявили, че ще  обслужват клиенти и ще приемат поръчки.

 

  • Ако в направена поръчка има артикул, който не е наличен или количеството е недостатъчно, наш служител ще се свърже с Вас за доуточняване.
  • Не се приемат поръчки при неправилно попълнени данни от поръчващият.
  • Системата за обработка на поръчките и анализ на риска автоматично игнорира поръчките свързани с неяснота относно име и фамилия на получателя, телефон, адрес за доставка.

 

  • За Ваше улеснение можете да попълните името и фамилията на Ваш представител, който ще получи доставката вместо Вас на посочения адрес и ще извърши плащането, моля посочвайте телефона на лицето, което ще получи пратката!
  • Ако получателя откаже да получи пратката, отказът му се вписва в товарителницата или разносния лист и се подписва от получателя. Отказът на Получателя да подпише се удостоверява от служител на куриерската компания.

 

  • При получаване на пратката сте длъжен да заплати пълната цена /стойност на поръчката плюс куриерската услуга/.
  • При получаването на пратката е необходима личната Ви карта!

 

  • Всички пратки изпратени от www.novotika.bg са с опцията преглед на стоката и застраховка.
  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
  • При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас в момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
  • При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
  • За въпроси или оплаквания, моля обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.




Подобни продукти от Philips