Пазарска количка поръчахте: Вашите покупки 0 артикула на стойност 0.00 лв
Техника
Техника
Компоненти
Компоненти
Аксесоари
Аксесоари
Консумативи
Консумативи
Софтуер
Софтуер
Канцелария
Канцелария
Услуги
Услуги
  • Сервиз
  • Интернет
  • Абонамент
Други
Други
Компоненти
Дънни платки MB
Дънна платка LGA1150 - DDR3 PCI-E VGA - Asrock H81 PRO BTC - (NEW)

Дънна платка LGA1150 - DDR3 PCI-E VGA - Asrock H81 PRO BTC - (NEW)

Дънна платка LGA1150 - DDR3 PCI-E VGA - Asrock H81 PRO BTC - (NEW)
Дънна платка LGA1150 - DDR3 PCI-E VGA - Asrock H81 PRO BTC - (NEW)
197.00 лв
Артикулен №: 9320
БЕЗПЛАТНА
ДОСТАВКА
При поръчки над 250 лв


197.00 лв   
Брой





Описание на Дънна платка LGA1150 - DDR3 PCI-E VGA - Asrock H81 PRO BTC - (NEW)

artikul-HTML-description
Дънна платка LGA1150 - DDR3 PCI-E VGA - Asrock H81 PRO BTC - (NEW)

Specifications:

Статус: NEW
Гаранция: 36мес.

Дънна платка Asrock H81 PRO BTC

Manufacturer: ASROCK
Model: H81 PRO BTC
Socket: 1150
Graphics: - Supports Intel® HD Graphics Built-in Visuals : Intel® Quick Sync Video with AVC, MVC (S3D) and MPEG-2 Full HW Encode1, Intel® InTru™ 3D, Intel® Clear Video HD Technology, Intel® Insider™, Intel® HD Graphics 4400/4600 - Pixel Shader 5.0, DirectX 11.1 - Max. shared memory 512MB* - Dual Graphics Output: Support HDMI and D-Sub ports by independent display controllers - Supports HDMI Technology with max. resolution up to 1920x1200 @ 60Hz - Supports D-Sub with max. resolution up to 1920x1200 @ 60Hz - Supports Auto Lip Sync, Deep Color (12bpc), xvYCC and HBR (High Bit Rate Audio) with HDMI Port (Compliant HDMI monitor is required) - Supports HDCP with HDMI Port - Supports Full HD 1080p Blu-ray (BD) playback with HDMI Port
CPU`s supported: - Supports New 4th and 4th Generation Intel® Core™ i7/i5/i3/Xeon®/Pentium®/Celeron® Processors (Socket 1150); - Digi Power design; - 4 Power Phase design; - Supports Intel® Turbo Boost 2.0 Technology.
Chipset: Intel® H81
Expansion Slots: 1 x PCI Express 2.0 x16 Slot (PCIE2: x16 mode), 5 x PCI Express 2.0 x1 Slots
Storage: - 2 x SATA3 6.0 Gb/s Connectors, support NCQ, AHCI and Hot Plug; - 2 x SATA2 3.0 Gb/s Connectors, support NCQ, AHCI and Hot Plug.
Memory type: - Dual Channel DDR3/DD3L Memory Technology; - 2 x DDR3/DD3L DIMM Slots; - Supports DDR3/DD3L 1600/1333/1066 non-ECC, un-buffered memory; - Max. capacity of system memory: 16GB*; - Supports Intel® Extreme Memory Profile (XMP) 1.3 / 1.2.
I/O: - 1 x Serial Port: COM1; - 1 x Parallel Port (ECP/EPP support); - 1 x D-Sub Port; - 1 x HDMI Port; - 2 x USB 2.0 Ports; - 2 x USB 3.0 Ports; - 1 x RJ-45 LAN Port with LED (ACT/LINK LED and SPEED LED); - HD Audio Jack: Line in / Front Speaker / Microphone;- 1 x PS/2 Mouse Port; - 1 x PS/2 Keyboard Port;
Connectors: - 1 x IR Header; - 1 x COM Port Header; - 1 x Power LED Header; - 1 x TPM Header; - 2 x CPU Fan Connectors (1 x 4-pin, 1 x 3-pin); - 2 x Chassis Fan Connectors (1 x 4-pin, 1 x 3-pin); - 1 x Power Fan Connector (3-pin); - 1 x 24 pin ATX Power Connector; - 1 x 8 pin 12V Power Connector; - 2 x SLI/XFire Power Connectors; - 1 x Front Panel Audio Connector; - 1 x SPDIF Out connector; - 2 x USB 2.0 Headers (Support 4 USB 2.0 ports).
Audio: 5.1 CH HD Audio (Realtek ALC662 Audio Codec)
LAN: - PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s; - Realtek RTL8111GR; - Supports Realtek RealWoW! Technology; - Supports Wake-On-LAN; - Supports LAN Cable Detection; - Supports Energy Efficient Ethernet 802.3az; - Supports PXE.
BIOS: - 32Mb AMI UEFI Legal BIOS with multilingual GUI support; - ACPI 1.1 Compliant wake up events; - SMBIOS 2.3.1 support; - CPU, DRAM, PCH 1.05V Voltage multi-adjustment.
Form Factor: ATX Form Factor: 12.0-in x 7.0-in, 30.5 cm x 17.8 cm, All Solid Capacitor design
OS: Microsoft® Windows® 8.1 32-bit / 8.1 64-bit / 8 32-bit / 8 64-bit / 7 32-bit / 7 64-bit
Other: -
Warranty: 36 months

<https://www.asrock.com>
ASROCK H81 PRO BTC /1150
Покажи целия текст


Запитване за продукт  Запитване за продукт   Гаранция  Гаранция   Плащане  Плащане   Доставка  Доставка
Въведете име *
Въведете e-mail *
Въведете телефон *
 Въведете кода *
 
Вашето запитване *
* Задължителни полета

Гаранция

  • ГАРАНЦИЯ

 

Стоките, които Новотика 97 предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, продуктите може да притежават и допълнителна Търговска гаранция.

Това ще бъде упоменато в описанието на продукта на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която ще присъстват и точните Условия за гаранцията.

Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите.

Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.

Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.

Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Новотика 97 или директно от производителя.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период.

Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата отговорност за продукта при ползване на гаранция, при посочените от тях условия.

Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта.

При дефект в гаранционния период се обърнете към телефоните, посочени в гаранционната карта за консултация.

Обикновено дефектният продукт трябва да се транспортира до най-близкия сервизен център, оторизиран от производителя и този център поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Детайлите по решаване на гаранционни казуси се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.

Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Новотика 97, се обслужват от Сервизния център на Новотика 97.

Стоките трябва да са с всички документи за покупка, гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема.

Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:

 

Прием в сервиз:

Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Новотика 97 лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: Велико Търново ул. Вела Благоева 15 за Новотика 97, за сметка на Новотика 97.

 

Установяване на дефект:

След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти.

Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.

 

Изпълнение на гаранцията:

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

 

Връщане на стоката към клиента:

След привеждането на продукта в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса по куриер.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на стоката в сервиза.

Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до предаване на продукта на потребителя.

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.

Гаранционните карти издадени от Новотика 97 може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.

В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефони: +359 62600816 +359 62602133 или на имейл адрес: eshop.novotika@abv в срок до 48 часа от получаването на стоката.

В случай, че клиентът не уведоми Новотика 97 за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита че такива са били предоставени от продавача.

Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи.

Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.

 

Новотика 97 ООД

гр. Велико Търново

ул. Вела Благоева 15

Тел. 062/600816, 062/602133

www.novotika.bg

eshop.novotika@abv.bg

Плащане

  • ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ, ПОЛУЧАВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ. 

 

  • ЗА ПОРЪЧКА НАД 250 ЛЕВА ДОСТАВКАТА ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗПЛАТНА - АКО КУРИЕРЪТ ВИ ПОИСКА ПАРИ ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, МОЛЯ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НЯКОЙ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ЗАПЛАЩАЙТЕ ИСКАНАТА ОТ НЕГО СУМА ЗА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА, ТЪЙ КАТО ТЯ ВЕЧЕ Е ПЛАТЕНА!! 

 

  • Стоки с безплатна доставка за поръчки над 250 лева /не плащате нищо върху сумата на наложения платеж, не плащате нищо за приоритетния час на доставка, не плащате нищо за обявената стойност на пратката/.

Плащате единствено стойността на избраните от вас артикули от онлайн магазина eshop.novotika.bg.

  • Всички посочени в интернет сайт eshop.novotika.bg, цени на стоки са в български лева с включен ДДС.
  • Поръчки в онлайн магазина eshop.novotika.bg се приемат на сайта, на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.
  • Плащане на поръчките - с наложен платеж (поръчката се заплаща на куриера при получаване), с банкова карта (кредитна или дебитна) или в брой е магазина на фирмата.
  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Ако сте избрали начин на плащане Наложен платеж (куриер), получателят е длъжен да заплати цената на поръчката си на куриера при получаване /наложен платеж/.

При получаването е необходима лична карта!

  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.

При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас на момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.

При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.

  • За въпроси или оплаквания, моля, обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа или на електронната ни поща office@novotika.bg.  Ние с радост ще се отзовем!
  • След като поръчате стока(и) от онлайн магазин eshop.novotika.bg, Вие попълвате формуляра за доставка, като към сумата за стоката Ви, ако тя е по-малка от 250 лв се начислява и съответната сума за доставка. 

Доставка

ЗА ПОРЪЧКА НА СТОЙНОСТ НАД 250 ЛВ,  ПОЛЗВАТЕ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА !!!.

 

  • Поръчки в онлайн магазина ни www.novotika.bg се приемат ДЕНОНОЩНО ЦЕЛОГОДИШНО.
  • Поръчки могат да се правят и на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.

 

  • Доставка на стоки се извършват само на територията на Република България.
  • Куриерските услуги се обслужват от Еконт, Спиди, ИнТаим или с куриер по ваш избор.
  • Поръчката може да бъде доставена „НА АДРЕС на получателя” или „ДО ПОИСКВАНЕ в офис на куриера”, в зависимост от Вашия избор.
  • Начислената куриерска услуга е по тарифи на Еконт (НА АДРЕС) на получателя – цената е около 5.5-8.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)
  • Минималната куриерска услуга на Еконт е (ДО ПОИСКВАНЕ) в офис на куриера – цената е около 3.5-4.5лв (за пратка от 5-100лв и тегло до 1кг.)

 

  • За потвърждаване на поръчката Ви, наш служител ще се свърже с Вас на телефона, който сте посочили.
  • Вие трябва да потвърдите вашите данни /име, фамилия, телефон, адрес/, вида на доставката „на адрес” или „до поискване”, артикулите от поръчката, общата им сума, стойността на куриерската услугата, сроковете за доставка, както и наличността на стоките от Вашата поръчка.
  • Не потвърдена поръчка от Вас /по каквито и да е причини/ не се изпраща !!!

 

  • Срокът на доставка е до 3 работни дни, считано от следващият ден на този, в който сте направили поръчката.
  • Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни, освен в случаите, когато куриерските фирми са обявили, че ще  обслужват клиенти и ще приемат поръчки.

 

  • Ако в направена поръчка има артикул, който не е наличен или количеството е недостатъчно, наш служител ще се свърже с Вас за доуточняване.
  • Не се приемат поръчки при неправилно попълнени данни от поръчващият.
  • Системата за обработка на поръчките и анализ на риска автоматично игнорира поръчките свързани с неяснота относно име и фамилия на получателя, телефон, адрес за доставка.

 

  • За Ваше улеснение можете да попълните името и фамилията на Ваш представител, който ще получи доставката вместо Вас на посочения адрес и ще извърши плащането, моля посочвайте телефона на лицето, което ще получи пратката!
  • Ако получателя откаже да получи пратката, отказът му се вписва в товарителницата или разносния лист и се подписва от получателя. Отказът на Получателя да подпише се удостоверява от служител на куриерската компания.

 

  • При получаване на пратката сте длъжен да заплати пълната цена /стойност на поръчката плюс куриерската услуга/.
  • При получаването на пратката е необходима личната Ви карта!

 

  • Всички пратки изпратени от www.novotika.bg са с опцията преглед на стоката и застраховка.
  • Преди да платите на куриера се уверете, че пратката Ви не е повредена, с нарушена цялост, смачкана и т.н.
  • При проблеми с пратката, моля да се свържете с нас в момента преди да приемете пратката от куриера и в никакъв случай не заплащайте сумата на наложения платеж.
  • При невъзможност да се свържете с нас, впишете в товарителницата причината за отказа да получите пратката.
  • За въпроси или оплаквания, моля обадете се на тел. 062/600816, 062/602133 от 9.00 до 18.00 часа, както и на електронната ни поща eshop.novotika@abv.




Подобни продукти от OLD - Main Board